úterý 18. října 2016

Plné ruce

hub jsem měla dneska ráno na procházce se Soníkem.
Až na dva kozáky to byly samé hřiby.
Bohužel je našly červíci dřív než já a tak na mě zbyl jen jeden zdravý kusanec:)



Už je nakrájený a večer budou řízečky. 
Na chuť:)



A pár hnědáčků na smaženici, nebo do polívky:)


A něco pro oko z lesa....




„Jestlipak nejedlé houby trpí komplexem méněcennosti?“
– Valeriu Butulescu


:D



10 komentářů:

  1. Mňam, hřiby mám ráda, jen ten les kdyby nebyl od nás tak daleko.
    Přeji dobrou chuť, Petra.

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm,řízeček bych si dala :-))
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším, letos jsme měli zatím jednou. Obalované houby jsou jediná úprava, kdy syn houbu pozře .))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. To byla nějaká odměna nejspíš. Pak jsem vyrazila už vyzbrojená taškou a nenašla skoro nic :)
      Holt neplánované překvápko co potěšilo mou houbařskou duši.

      Vymazat
  4. Pěkné ráno,
    každopádně pořádný kousek.U nás nic neroste,ale houby mám děsně ráda.
    Přeju prima den,užívejte podzimu :) A děkuju.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni ahoj,
      ano, byl to kusanec a nejedli jsme se jím 4 lidi!!! :))
      I Tobě krásný a barevný podzim.
      A

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. Komentář od Reny byl 2x, tak proto je odstraněn.
    A

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář :)
Andrea