středa 4. ledna 2017

A je tady...

... nový rok
2017...
Všem vám přeji, ať ho prožijete ve zdraví a s veselou myslí!:)



Během vánočních prázdnin jsem si udělala volno i já. Bylo nás doma plno, užívali jsme si společnou přítomnost (tak vzácnou) a snažili se nedělat si nic z počasí, které panovalo venku.
Na Štědrý den ráno začalo pršet a teplota lehce pod nulou vykonala své, déšť okamžitě na zemi přimrzal a já hodila záda přímo na schodech před domem. Zrovna jsem měla namířeno s výslužkou ke krmelci, ale když se mi podařilo posbírat sebe, suché pečivo, kaštany a jablíčka, místo ke krmelci jsem si šla namazat pozadí Alpou. Stejně bych tam nedošla, ledovka byla během pár minut všude.
Jak se dopoledne přehouplo v odpoledne, z deště se stal sníh a nám na Štědrý den napadla bílá nadílka.

Hned 25. prosince už bylo zase počasí na prd, déšť celý den a ze sněhu břečka s ledovkou.
Ovšem jen co odjely dcerky a naši, nebe se proměnilo v azurovou plochu, slunce svítilo od samého rána a tak jsme chodili bruslit. Tedy, abych byla přesná, Marek bruslit, já nevlastník bruslí poskakovala kolem, abych neumrzla. Jeden den jsme byli na zimáku v Jablonci, tam je i ta hodina a půl utrpení, protože ZIMA!:))) Další dny už byly fajn, bruslení u sokolky v Janově si Mára opravdu užil a já na sluníčku, které hřálo vydržela mnohem déle a radostněji.).


Nový rok jsme přivítali v klidu, na silvestrovské oslavy si už nějak nepotrpíme, holt starší ročník :D

A už tady máme první lednový týden a sníh, snížek!
Těšíme se na neděli, že bychom vyrazili prvně za tuto sezónu na lyže. Tak snad to klapne.
Dneska jsme dvě hodiny odklízeli sníh, Soník ani nebyl na procházce, měl co dělat, aby se připadlým sněhem vůbec dostal do půlky dvorka. Vynahradila jsem mu to skoro hodinovým wellness and beauty,
tedy vysoce odborným drbáním zad, hlavy a bříška:))




Tak a já jdu zase popadnout hrablo a odklízet sníh, jinak tady dočista zapadneme.

✳✲✱❆❅❄✼✽✻✺❊❉

6 komentářů:

  1. Ledovka je protivná, to se člověk úplně bojí vyjít ven. A že nás v posledních týden potrápila často.. Tak v Jablonci na Štědrý den dokonce na chvilku sněžilo? Jéé! My byli u rodičů na jihu Čech a tam jsme si užili klasické Vánoce na blátě, jak už jsme několik let zvyklí. :) Ale předevčírem jsme se vrátili do Jablonce přímo do zimního království... a tolik sněhu, co napadlo na dnešek jsem ve městě už dlouho nezažila. I když to s sebou přináší pracné odklízení sněhu, mokré boty i ponožky a dopravní komplikace, je to krása, konečně se tu cítím jako na horách. :-) A také se těším, že si konečně zalyžujeme. Kam jezdíte v Jizerkách nebo Krkonoších nejraději? :)
    A k bruslení- co jsem tak koukala na fotky na internetu, dokonce se bruslilo na celé jablonecké přehradě! Teď už bude pod nánosem sněhu.. :)
    PS: wellness and beauty mě moc pobavilo! :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko ahoj, přiznám se, že toho času na lyže moc nezbývá, takže využíváme nejbližší Severák a ještě jezdíme na Tanvaldský Špičák. Tuto zimu to bude naše první lyžování. Chceme v neděli zajet na Severák, který máme od domu nejblíž, na takové to domácí rozježdění :) to myslím postačí a pak se uvidí. Zatím počasí přeje zimním sportům, krásně se to sype co?:))

      Vymazat
  2. To prianie (s úsmevom) vykonám!
    Sniežik závidíme!
    Záda a Soník v poho:-)
    Krásny rok celej rodinke!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme a také vám přejeme!:)

      Vymazat
  3. Páni, to je sněhu. Bílou nádheru závidím, ale odklízení už tak ne :o)
    Silvestr neslavíme, asi také stárneme :o)
    Do celého roku 2017 Vám přeji hlavně zdraví, štěstí, lásku a úsměv stále na tváři :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky moc Petro, také přeji ať nový rok je dobrý, nebo lepší!:)

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea