úterý 10. ledna 2017

Hurá na lyže...

....když je konečně 
OPRAVDOVÝ
PŘÍRODNÍ
❅SNÍH❅


„Nepadá sníh, aby zahubil svět, ale aby každé zvíře ukázalo stopu svou.“
– Franz Kafka

V neděli hned po obědě jsme (v počtu 4 ks: muž,syn,dcera,já) naložili do auta všechny naše lyže, přeskáče, hůlky, helmy a brýle.
Oblečeni do ,,lyžařského" odění (což bylo trošku chaotické, dohledat kalhoty a bundy, vyhrabat rukavice, pohledat a nalézt troje dětské brýle, ani jedny dospělácké, když jsme 1 dítě a tři dospělé osoby:), vyzbrojeni několika balíčky papírových kapesníčků, skvělou náladou a touhou si konečně po více než roce zalyžovat, vydali jsme se zkusit lyžařskou sjezdovku v Desné. 

obrázky Pixabay

První radost jsme měli hned po příjezdu - bylo kde zaparkovat!
Další radost nás čekala u okénka na lístky - nebyla fronta a ceny příznivé.
Zakoupili jsme pro začátek každý deset jízd a uvidíme, jestli to vůbec dáme.
U vleku jen pár lidí, šlo to rychle, takže v cuku letu jsme nahoře na hoře!:)...čeština je krásná...
První jízdu jsme zvolili modrou sjezdovku, ať se šetříme.
Mára se šetřil tak moc, že skoro celý kopec sjel šusem, obloučků netřeba.
No dobře! Tak další jízda pěkně po červené, ať se snaží.
A snažil se, že prý je to moc prudké. Ale nebylo, šlo mu to pěkně, sekal obloučky jak to šlo a my s ním. 
Deset jízd nám úplně stačilo. Nohy mě pak už bolely a u pravé jsem si nebyla jistá, jestli je to vůbec moje noha. Byla:)
S radostným pocitem sportovního výkonu a přežití jsme pak odjížděli domů.
Když jsme projížděli Smržovkou, shodli jsme se v autě všichni na tom, že si zasloužíme dortík.
A proč jeden, každému dva! A prosíme zabalit.

„Nejlepší sport je kafe a dort!“
– Halina Pawlowská


Hned vedle cukrárny je hospoda, takže jsme zašli na večeři, dvakrát koprovka, jedny halušky a krkovička s knedlíkem a špenátem. Jupííí, nemusím vymýšlet doma večeři:)
Před spaním jsem mužovi velmi, ale velmi pečlivě natřela záda Alpou a já ráno při sestupu po schodech prosila kolena, aby se nezlobila....

„Existují pouze tři sporty: býčí zápasy, motorismus a horolezectví; zbytek jsou pouhé hry.“
– Ernest Hemingway


... hry se uskuteční zase nejdřív o víkendu:)

Užijte si parádní zasněžené dny!

🌌❋❊❉🌌


8 komentářů:

  1. Mě teda ke hře a bolavému kolenu stačí běžky a to ještě na louce za barákem, uvidíme příští týden na Šumavě, krásně jste si to užili se vším všudy(kafe, dort, večeři), hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jú, máte se na co těšiti:)) Tak pěkně do zavazadel zabalit i tu Alpu, pro jistotu .))
      Děkuji za milou návštěvu a krásný večer.
      A

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkujeme! Snad zase o víkendu, ale raději nebudu předbíhat.
      Přeji hezký večer a děkuji za slova:)
      A

      Vymazat
  3. Aj ja som si v nedeľu užila túru:-)
    Veľmi sa mi páči ten posledný výrok, keď to aplikujem na ľudí a ten sneh na ,,životné peripetie a ťažkosti,, vychádza mi, že ich máme aby sme zanechali stopu:dobrú, menej dobrú, hlbokú, plytkú...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bol prvý, nie posledný:-)
      A dodávam, že maminy majú ešte ďalšie hry, keď sa príde z akcie, ostatní jedia, sedia, odpočívajú, mamy stoja, kŕmia, kmitajú okolo, odkladajú veci, kôpky...na to treba kondičku:-)

      Vymazat
    2. ... sprinterky životem ;-)

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí když si rodina takhle spolu vyjede a zařádí si a je prima den.
    U nás to moc neznám,o to víc bych si to přála.
    Nevěděla jsem jak umím sportovat až dodneška :)Ta Halina má ale dobré nápady :))
    Krásný víkend.
    Renča

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář :)
Andrea