pondělí 16. ledna 2017

Šicí kout...

už několikátý.
Jak se postupem času mění potřeby naší rodiny, mění se uspořádání místností, probíhá u nás taková (nejspíš nekonečná) škatulata škatulata hýbejte se z místa na místo...




Tam kde byla ložnice je dětský pokoj, místo dětského pokoje je pracovna, místo pracovny ložnice,.... a tak pořád dokola. Poslední naše přestavba měla na svědomí pracovnu a ložnici. Chyběl mi totiž obývací pokoj, místo, kde se můžeme společně posadit a nebude to kolem jídelního stolu:) Místo, kde si můžeme sednout, dát si nohy nahoru a odpočívat, třeba i u nějakého filmu. Původně jsem měla vybranou na internetu malou rohovou pohovku, přesně by se vešla do výklenku v kuchyni, tam,kde je teď malá žlutá dvoumístná Ikea pohovka. 
Ale mužovi se tento nápad nezamlouval, tak jsme hledali jiné řešení, kam by se vešlo ,,to něco,,
na sezení, na čas odpočinku a nakonec z toho byla jedna z těchto akcí:)

Naše ložnice uvolnila místo pracovně, půdní obývací prostor, kam jsme prakticky nechodili, je teď naší ložnicí (to si nemohu vynachválit, spí se mi jak na obláčku), no a pracovna se stala novým obýváčkem. Nesnáším zdrobněliny, ale tahle pidi místnost se třemi ! dveřmi se jinak nazvat nedá. Ovšem nevadí, svůj účel plní a má za sebou i zatěžkávací zkoušku z vánočních svátků, kdy se nás tam vešlo osm a nikdo netrpěl:))

Nově mám tedy svůj šicí kout pod střechou v podkroví. Je tam takový výklenek hned za dveřmi, k ničemu se nehodil. Až do víkendu. Vyčenžovala jsem svůj obrovský psací stůl s Markem, mám tedy malý, ale dostačující. Mára získal velkou pracovní plochu a spoustu úložného prostoru, navíc ten stůl skvěle zapadá do jeho pánského pokoje.)


Ale zpátky ke strojům!:) ... Dneska 
jsem z houpacího křesla odšroubovala spodní houpací díly a mám normální křeslo:)


Výsuvnou desku na klávesnici jsem odmontovala a zpět namontovala níž, abych na ní mohla položit svého ,,fakíra,, na nitě. Teď se dá zasunout a špulky jsou pěkně po ruce a nepráší se na ně.


Na plochu se vejdou oba stroje, šicí i vyšívací a pořád je tu dost prostoru.


Včera (neděle) jsem se vzbudila s bolestí v krku a s hlavou co bolela jako střep.
Takže na lyžování jeli jen moji kluci a Verča, která teď je na pár dní doma.
Opět si to skvěle užili, tentokrát sněžilo, což už trvá nějaký ten den a noc....


Ráno jsme s Verčou společnými silami vyfrézovaly a odhrabaly sníh co to šlo.
Podle předpovědi by mělo nastat teď období mrazů, ale sluníčka, tak uvidíme.
Tady je vidět, kolik sněhu je na zahradě, tam, kde se neodklízel ho bude ještě o něco víc:)

  

5 komentářů:

  1. Absolutne ako u nás!
    Škatulata, škatulata hejbejte se!
    Spálňa-komora, jedáleň-kuchyňský kút, Dorotkina izbietka-mužova pracovňa, Jergušova izba-mladých izba, Nadina-dorotkina, mužov pracovný kút-budoár s pracovným kútom na šitie a POSLEDNÁ ZMENA:
    budoár-kuchynský kút!!!
    Potrebuje to dostať ,,do oka,, tak som si to zosumarizovala na blog....ale nemám odvahu začať....
    Kútik máš super! Si šikula:-)
    Snehu máte!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) tuhle jsme to počítali a ložnici máme už na šestém místě, ještě bychom mohli vyzkoušet spát v kuchyni a bylo by to komplet.

      Vymazat
    2. V komore ako my:-)A pokukujem po terase:-)

      Vymazat
  2. Andrejko,
    tohle znám moc dobře.U nás jednomu nestačí skříňka,pak zase potřebuje větší psací stůl.Teď i já bych takový svůj koutek brala,ale kde to pořád přesouvat :)
    Ještě ke všemu můj muž to nese těžce ty změny haha.
    Přeji hezký večer,.mějte se moc hezky.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, asi je to stejné všude co?:)) A můj muž tentokrát trochu prudil, ale nakonec vzal metr a šel měřit, on nejdříve myslí, není hrrr jako já.) Takže když všechno přeměřil a zjistil, že to jde, šlo se na věc.
      Reny, děkuji a Tobě taky krásný a klidný večer přeji.
      A

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea