čtvrtek 2. února 2017

Sůl nad zlato



Konečně mám od dnešního odpoledne připojenou troubu a varnou desku.
 
Asi radostí, že zase můžu stát u plotny jsem se pustila neohroženě do vaření a pečení.
 
Koláč jsem dělala meruňkový a pár třešní do mezery, kam už nebylo co dát.
A navrch drobenku. Jenže se někde stala chyba, místo cukru jsem dala sůl 🙈
I když se sůl dává skoro do každého receptu, tohle bylo vážně přes čáru a tak už koláč leží na dně popelnice. Ale trouba peče dobře...
 
Z toho plyne poučení: Co můžeš udělat zítra, odlož!
 
Venku je ledovka, všechno jako ze skla, náš zítřejší výlet do bazénu je vážně ohrožen.
Tak uvidíme jak zítra bude.
 
Prima nepopletený večer všem :)
 

6 komentářů:

  1. Anonymní2/03/2017

    Zdravím Vás a Jizerky. Před léty jsem dělala 4 nohy jablkového závinu a místo cukru jsem použila sůl. Muž nedbale uklidil zásobníky se surovinami a mne nenapadlo to okoštovat. I to se stává. Má matka by řekla, že jí by se to nikdy nestalo. No jo, je vidět, že jsme jen ženské a né "hvězdy". Klidně si to přiznáme. Stejně koláč vypadal báječně, hned bych si koucíček dala. Přeji hezký zbytek týdne. Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko díky za komentář:)!
      Jen vypadal dobře, jíst se to nedalo ani po skrojení vrchní části, ta sůl se provrtala úplně všude a fakt to bylo bleee:)
      Krásné dny, Andrea.

      Vymazat
  2. Krásny koláč, nedal sa vysušiť a dať zvieratkám?
    Koníky aj vysoká zver suché pečivo môžu, soľ lížu kamennú....asi sa to nedá, však?
    Pa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi by to pro ně nebylo úplně to nejlepší, cukr v těstě a pak ty meruňky by chytli plíseň..., možná příště .))
      No, už je stejně pozdě, pevně doufám, že žádné příště nebude:)

      Vymazat
  3. A to vypadal tak krásně ! tohle už se mi kdysi taky stalo ale jen s čajem :))
    Od té doby mám viditelně sůl jinde,aby se mi to nestalo haha.

    OdpovědětVymazat
  4. A to vypadal tak krásně ! tohle už se mi kdysi taky stalo ale jen s čajem :))
    Od té doby mám viditelně sůl jinde,aby se mi to nestalo haha.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář :)
Andrea