středa 26. dubna 2017

„Člověk má vynaložit na to, aby si zjednodušil život, stejné úsilí, jaké vynakládá, když si ho komplikuje.“

  Henri Bergson francouzský filozof 1856 – 1941
                                

Moje máma je teď 14 dní bez plynu, takže vaří na vypůjčené elektrické plotýnce. Vaří co nejjednodušeji, pro sebe a svého muže. Ale jsme ve 21. století, vybaveni všemožnými vymoženostmi a zlepšováky:)
Jestli prý mám zkušenost s vařením v mikrovlnce?
Ne, já jen ohřívám O:-)
Ale....
Jak uvařit brambory za 7 minut bez vody a bez plynu?

Potřebujete brambory, kuchyňské papírové utěrky, nebo ubrousky, sůl, mikrovlnku.
Brambory omyjeme a usušíme, propíchneme na několika místech špejlí a osolíme. Každou zabalíme do ubrousku a položíme na skleněný talíř uvnitř mikrovlny. Nastavíme na 900w na 7 minut.
Dobrou chuť.
TADY je to popsáno obšírněji, tak kdo chce více informací....
A ještě video (klik na obr.), kde je vaření brambor v mikrovlnce v zavařovačce!!!:
Zkusila jsem včera večer uvařit 4 brambory ve slupce vcelku za 7 minut a opravdu jsme se najedli:),
chutnali skvěle, příště přidám ke každé bylinky.
A jak jsem byla u vytržení z té naší moderní doby, z toho, co nám naše století nabízí, chtěla jsem
upéct koláč za pár minut.
Recept jsem použila na drobenkový koláč, jen formu jsem nevymazala (to se totiž nesmí!) aby se na koláči nevyskytla mazlavá hmota (jak popisují někteří co to vyzkoušeli přede mnou). Nechám se ráda poučit, některých chyb se vyvaruji:)




Pět minut čekání...


Ještě přidávám 5 dalších... nakonec takhle světlou buchtu dávám na chvíli do trouby na ,,horské slunce".



A výsledek


Chuťově výborná, pěkně vyběhla, není zbytečně vysušená. Jsem spokojená, za celkem 15 minut upečeno.
Co vy? Vaříte, nebo i pečete v mikrovlnné troubě? Jaké máte zkušenosti???
Předem děkuji za postřehy ♥

„Jakmile se něco stane složitým, zjednodušte to. Nemůžete-li to zjednodušit, zrušte to!“
             Richard Koch  
„Jednoduché neznamená prostoduché.“
Warren Buffet


         
Ne jen v noci můžete spatřit na nebi hvězdu.

Tak ať jsme hvězdy a nejen v kuchyni! :))

                                                                  
 

 


3 komentáře:

  1. Já mikrovlnku používám také jenom na ohřev.
    Hvězda za dne je povedená, hezky jste zachytila tento okamžik.
    Přeji pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Andrejko, mám sice doma moderní mikrovlnku, která také jistě umí vařit, péct i grilovat, ale přiznám se, že jsem hrozně líná na to, studovat nějaké návody kde co zapnout, jakým tlačítkem otočit, co nastavit.... A tak vše dělám postaru v troubě a vařím na plotýnce. Přitom takhle v mikrovlnce by to bylo vlastně ještě mnohem jednodušší. :-)
    Poslední dobou nám mikrovlnka nějak naříká, při zapnutí v ní jakoby bublá. Myslela jsem, jestli nejiskří, ale nic jsem nezahlédla. Musíme ji honem reklamovat než nám lhůta pro reklamaci skončí.

    OdpovědětVymazat
  3. Brambory v mikrovlnce jsem už zkoušela - a to jsem přímo odpůrce mikrovln!!!!!!! také pouze a ojediněle na ohřev !! Iv

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář :)
Andrea